FAQ


VRAGEN OVER DE WEBSHOP:

Preorders

Soms kan je op onze website artikelen terugvinden die je kan preorderen. Dit wil zeggen dat we de artikelen nog niet op voorraad hebben, maar wel een bestelling hebben openstaan bij onze leverancier.

Dit gaat uiteraard soms gepaard met het risico dat we de bestelling niet binnen krijgen. Maak je hierover echter geen zorgen. Indien je een preorder bestelling hebt geplaatst bij ons en we deze niet tijdig geleverd krijgen annuleren we je bestelling en krijg je netjes het bedrag teruggestort op je rekening.

Meestal zal er een releasedatum bij het artikel staan. Soms staat er echter geen datum bij omdat ook wij nog geen info hebben ontvangen van onze leverancier. Mocht je het toch allemaal te lang vinden duren staat het je uiteraard vrij om je bestelling te annuleren. We storten dan het bedrag binnen de 2 werkdagen terug. (Let op: het kan enkele dagen duren vooraleer het bedrag zichtbaar wordt op je bankrekening.)

 

Hoe zit het dan met de verzending?

Wanneer we het product geleverd krijgen zullen we de pakketjes versturen in volgorde van bestellingsdatum. Wie eerst besteld heeft zal het item dus ook eerst ontvangen. Indien we minder binnenkrijgen van een product dan dat we verwachtten kan het dus zijn dat de personen onderaan de lijst het product niet zullen ontvangen. Zij zullen dan een mail krijgen van ons met de keuze tussen wachten op een nieuwe levering OF het geld teruggestort krijgen op de rekening.

Verzenden en Ontvangen

Voor alle info rond verzenden en ontvangen verwijzen wij je graag door naar deze pagina.

Mocht je toch nog vragen hebben mag je natuurlijk contact met ons opnemen via info@decksdice.be .

Retourneren

Alle info rond retourneren kan je terugvinden op deze pagina.

 

Mocht je toch nog vragen hebben mag je ons contacteren via info@decksdice.be .

Ontbrekende artikelen

Ontbreken er 1 of meerdere items in je pakket? Dan willen wij alvast onze excuses aanbieden voor het ongemak. Neem meteen contact met ons op via het contactformulier of via info@decksdice.be. Wij zullen zo snel mogelijk een oplossing voorzien!

Bestelling annuleren

Soms gebeurt het weleens dat je je bedenkt. Je hebt bijvoorbeeld net op de betaalknop gedrukt in onze webshop en denkt er plots aan dat je nog een rekening hebt liggen die dringend betaald moet worden. Oeps, wat nu? Je kan je bestelling bij ons annuleren zolang deze nog niet verzonden of afgehaald is. Is je bestelling wel al verzonden? Dan kan je helaas niet meer annuleren. Je kan wel nog retouren. Voor meer info rond retouren kan je terecht op deze pagina.

VRAGEN OVER ONZE FYSIEKE WINKEL:

Waarvoor kan ik bij jullie terecht?

Je kan bij ons terecht voor de aankoop van bordspellen, kaartspellen en allerlei benodigdheden en gadgets die hiermee te maken hebben. Daarnaast kan je ook plaats nemen vooraan of achteraan in onze winkel om ter plekke te spelen. We vragen om geen eigen drank of snacks mee te brengen. We hebben namelijk een voldoende groot aanbod om je honger en dorst te lessen.

We beschikken ook over een Dungeons & Dragons Room. Deze kan afgehuurd worden door je eigen groep of je kan deelnemen aan een van onze initiaties. 

Naast de D&D initiaties worden er regelmatig ook andere evenementen georganiseerd in onze winkel.

Organiseer je graag zelf iets en wil je daarvoor onze locatie (of een deel ervan) gebruiken? Contacteer ons gerust zodat we samen de mogelijkheden kunnen bekijken. 

Wat voor bordspellen hebben jullie?

We beschikken over een zeer uitgebreid aanbod aan bordspellen, zowel voor kinderen als volwassenen. Je kan bij ons klassieke spellen spelen, maar ook specialere. Voor ieder wat wils dus.

 

Kan ik ook iets eten/drinken bij jullie?

Wij bieden een kleine selectie aan drankjes en snacks aan, maar willen benadrukken dat we geen café of restaurant zijn en zodoende niet beschikken over een uitgebreide menukaart. De selectie van snacks en dranken kan van dag tot dag variëren. 

We hebben echter voldoende opties om uit te kiezen en vragen daarom ook specifiek om geen eigen voedsel en/of dranken mee te brengen. Hierop kunnen uitzonderingen gelden bij evenementen. U kan dit steeds navragen bij onze medewerkers. 

Is het verplicht om te spelen?

Absoluut niet. Wil je gewoon langskomen voor de gezelligheid, om op je laptop te werken/studeren/gamen of om andere gelijkgezinden te ontmoeten? Ook dan ben je welkom bij ons. 

Moet ik reserveren?

Voorlopig werken we zonder reservaties en kan je gewoon binnenwandelen. We beschikken over veel zitplaatsen dus er is meestal wel een plekje vrij. 

Let op: voor evenementen dien je (meestal) wél in te schrijven. Ook voor het afhuren van onze D&D kamer dien je uiteraard op voorhand te reserveren. 

Praktisch: hoe geraak ik er en is er parking?

Onze winkel ligt in een zijstraat van de markt van Boom. We zijn dus gesitueerd in het centrum. Qua openbaar vervoer zijn er verschillende mogelijkheden. Zo geraak je er makkelijk vanuit Antwerpen, Mechelen, Rumst, Bornem, Brussel, Willebroek, Dendermonde, etc. De bussen stoppen achter onze hoek en het treinstation ligt op ongeveer 10 minuten wandelen. 

Ook zijn er verschillende parkeergelegenheden op de markt (betalend op bepaalde uren), maar ook in de omliggende straten. De winkel beschikt niet over een eigen parking. Parkeren in de buurt is dan ook op eigen risico.

Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via onderstaande knop.